Up All Night - Kapitel 11

- Well, I like you to like that, I just didn´t dare to say it to you. Sa jag och rodnade, jag kände att det hetteade till om mina kinder.

Zayn sprack upp i ett stort leende, detsamma gjorde jag. Där satt vi och bara log mot varandra, vi kommer närmare och närmare. Tillslut kommer stunden jag väntat på länge. Jag möter hans läppar i en perfekt kyss. När vi avslutat kyssen blev det en pinsam tystnad, men ändå en helt underbar stund. Tystnaden avbryts av Zayn.
- I know that this are going to sounds weird, but Sara, would you like to be my girlfriend?



      

Jag visste inte vad jag skulle svara. Jag hade bara känt honom i tre dagar men vi hade kommit varandra väldigt nära, men jag visste inte om jag var redo för ett förhållande. Jag tänkte tillbaka på Sverige. När jag bodde där så hade jag haft en pojkvän, han hette Lucas men jag gjorde slut för att han hade varigt otrogen. Jag visste inte om jag va redo för ett förhållande just nu. Zayn började kolla nervöst på mig.

 

- I don’t know, we've only known each other for a few days. Sa jag
- Yes I Know but I really like you Sara.
- I like you to Zayn but it’s complicated. Jag ville berätta om Lucas men jag visste inte Zayn kanske skulle bli ledsen och inte vilja prata med mig jag ville lära känna honom först.
- We can get to know each other first? Sa jag med en snäll röst.
- Sure! Sa han och blev genast lite gladare!

 

Konstigt nog blev det en bra stämning emellan oss. Vi satt och pratade om allt möjligt tills Harry ropade att maten var klar. Niall Sprang bort till grillen där Harry och Emma stod och tjöt av lycka. Alla började gapskratta! Vi skratta så länge så tillslut hade alla så ont i magen av allt skratt och Niall bara kollade på oss som om vi va utomjordingar från en annan planet. När vi lugnat ner oss gick alla och tog mat och satte sig sen vid bordet ute på terrassen.

 

När vi ätit klart satte vi oss på mitt rum. Ingen av oss visste vad vi skulle göra. Alla satt tysta utan att göra något. Tillslut så sa Louis att vi kunde kolla på film. Men alla tackade nej till det och jag föreslog att vi skulle gå och shoppa och det ville Emma.

 

- Should we go shopping? I hate it! Sa Louis och killarna instämde.
- But we need some new clothes and some new underwear, sa Emma och Harry piggna till.
- Guys we can not stand here all day, now we go shopping with the girls! Sa Harry.

 

Killarna suckade och följde med oss. Vi hämtade våra telefoner och plånböcker och gick ut. Vi tog Louis bil för att den var så stor så alla fick platts. När vi va där nere ville vi börja med att kolla runt lite. Vi gick in på lite olika affärer. När vi skulle gå och fika så hade jag och Emma fått ihop 4 kassar var med kläder.


Förlåt men nu är det uppe!! det kanske inte är det bästa och det längsta men klockan är 04:20! Menmen det kom upp et kort kapitel iallafall :) 

vad ska hända nu mellan Zayn och Sara? det får ni veta i nästa kapitel ;) Några vill veta mer om Emma och Harry och det kommer mer om dom i nästa kapitel!! :D
Kommentera på nu! 5+ till Nästa lite längre kapitel :D Kram Agnes!

PS: idag slog ni rekordet på besökare :D 71 besökare idag!! tack så mycket :)


Kommentarer
Isabell säger:

jättebra. btw vill ni har en berskrvning om mig? :) kram! xx

Svar: ja det skulle vara bra :) kram Sandra xx
onedforever.blo.gg

2013-01-02 | 11:08:28
Julia säger:

Mer om Harry och Emma ! Jätte bra! :D

Svar: vi ska se om det går att få in det någon stans :) Kul att du gillar det :)Kram Sanrda xx
onedforever.blo.gg

2013-01-02 | 12:25:58
Moa säger:

Meeeeeeeeeeer

Svar: nästa kapitel kommer snart, det ska bara bli klart. Så kul att ni gillar det :)Kram Sandra :)
onedforever.blo.gg

2013-01-02 | 15:08:52
Isabell säger:

längtar! :) kram! xx

Svar: Du du kan skriva en beskrivning om dig och sen mejla den till oss istället för att kommentera :) Kram Agnes xx Våran töntiga mejl är : [email protected]
onedforever.blo.gg

2013-01-03 | 10:18:17
Sara säger:

Älskar det!!!!

Svar: tack det kommer ett kapitel så fort som möjligt! Kram Agnes :)
onedforever.blo.gg

2013-01-03 | 18:13:07
Emma säger:

Jätte bra!!

Svar: aw tack ;)Kram Sandra xx
onedforever.blo.gg

2013-01-03 | 20:59:49
Emma säger:

Mmeerrr

Svar: kul att du gillar det :)Kram Sandra
onedforever.blo.gg

2013-01-03 | 21:09:14
Ida säger:

Mmeerrr

Svar: kommer så fort vi kan kram Sandra :)
onedforever.blo.gg

2013-01-03 | 21:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback