Up All Night - Kapitel 8

Tidigare:
Vi skulle kolla på love actually. Det va Harry som gett förslaget till den och det va okej för jag hade inte sett den. Emma hade varigt på toaletten och kom in i vardagsrummet och satt sig på golvet för att hon såg att det va fullt men då insisterade Harry på att hon skulle sitta i hans knä och han gav sig inte förens han fick ett ja. Så hon gick sig och satt i Harrys knä och han log. Vad glad jag blev för hennes skull för hon gillar verkligen Harry. Tänk att man kan lära känna fem killar på så kort tid, men dom är underbara. Jag kände hur tröttheten kom över mig och jag va så nära till att somna när Zayn lägger armen om mig. Jag känner att jag blir varm i hela kroppen och jag lutar mitt huvud mot hans axel och somnar.
____________________________________________________________________________________________

 

Zayns perspektiv:
Jag la osäkert armen om Sara och innan jag visste ordet av så hade hon somnat. Jag blev varm i hela min kropp, det va som om någon hade tryckt på en knapp så att jag bara blev helt lycklig. Jag känner att det är något speciellt med den här tjejen..

Saras perspektiv:
-Sara? Sara? Hörde jag någon viska.
Jag öppnade ögonen och såg att filmen va slut. Zayn hade fortfarande armen om mig, och jag låg fortfarande lutat mot hans axel.
- Oh I´m so sorry that I fell asleep on your shoulder. Sa jag och rodnade lite.
- It´s absolutely okay, svarade Zayn med ett leende emot mig. Jag log tillbaka.
Det blev en pinsam tystnad tills jag tillslut kom på att de andra inte va kvar.
- Where did Emma and the boys went? Frågade jag.
- Emma went home and the boys sleep..I think.
- Okay. I think I also have to sleep, sa jag och gäspade stort.
- Okay. I can follow you up if you want?
- Yeah, sure.
Han log emot mig och jag log tillbaka, han fick mig att bli knäsvag.

Vi kom upp på mitt rum.
- I´m sorry but I have to change, so can you just turn around? frågade jag lite generat.
- Sure, sa han och vände sig om.
Jag tog av mig min klänning, sen tog jag snabbt på mig ett linne som jag brukade sova i. Jag såg att Zayn ibland sneglade lite på mig, han va bara för underbar. "Nej sluta nu Sara!" Tänkte jag.
- Done! Sa jag medans jag plockade upp mina smutsiga kläder på golvet och slängde dem sen i tvättkorgen.
Jag la mig i sängen.
- Can I sit here? frågade han och pekade på min sängkant.
- Absolutely!
Jag tittade in i hans vackra ögon, men efter ett tag blev det pinsamt, så jag vände mig om så att jag hade ryggen mot Zayn.

Zayns perspektiv:
Efter ett tag vände hon sig om. Jag tänkte gå men ångrade mig efter ett tag och la mig istället bredvid henne. Jag hörde hur hon andades tungt, så jag trodde att hon sov, så jag la min arm om henne och viskade:
- It´s something special with you Sara.

Saras perspektiv:
Jag kände hur Zayn la sig bredvid mig och sen hur han la armen om mig. Jag blev varm i hela kroppen. Jag skulle precis till att somna när jag hörde hur han viskade:
- It´s something special with you Sara. Jag log stort och kramade hårt om hans arm och sen somnade jag.
_____________________________________________________________________________________

Förlåt för kort kapitel, och inte det bästa heller. Vi måste bara komma igåmg med det här igen så lovar vi att det kommer bli bättre! :) men kommentera gärna vad ni tycker :)

Kram Sandra :)


Up All Night - Kapitel 7

Vi satt och pratade fram till frukosten, det var riktigt trevligt faktiskt. Han va så snäll och gullig. Varje gång jag pratar med honom blir jag helt varm och jag får fjärilar i magen. "Nej nu får du ge dig Sara"Tänkte jag. "Du kan inte gilla honom, för det första så är han hur känd som helst, och för det andra så känner du honom knappt"

 

Saras Perspektiv:

- Tror du tt du kan hitta på något idag eller måste du ta det lugnt? Frågade Emma.
- Jag ska ta det lugnt men bara för det tänker jag inte ligga inne hela dagen. Kan vi inte shoppa? sa jag. Jag äskade att shoppa!
- Visst! Sen kan vi ju ta en fika på Starbucks?
-Yes klart vi ska!
-Okej skynda dig och gör dig iordning nu!!

 

När jag kom ut badrummet och hade klätt mig i en vit blommig klänning så knackade det på dörren. Det va Zayn som kom in och frågade om vi ville hitta på någonting. Jag och Emma slängde blickar på varandra. Emma förklarade att vi skulle ut och shoppa. Min dörr slog upp och Niall, Louis, Harry och Liam ramlade ner på golvet, dom hade antagligen lutat sig mot dörren och den fick för mycket tryck. Jag log när jag såg killarna ligga där på mitt golv och alla utom Louis skämdes. Louis sa bara att det va lite svårt att höra vad vi sa genom dörren. Emma upprepade sig och sa att vi inte kunde för vi skulle shoppa.

- Can we follow? Frågade Louis.

Jag och Emma kollade på varandra och båda nickade.

- Of course! Sa vi i kör.
- Thanks! Sa killlarna i mun på varandra så jag och Emma började skratta.

 

Vi gick in i en massa affärer. Killarna larvade sig hela tiden och vi hade grymt kul! Harry gick och flörtade med Emma hela tiden, undra om det kunde bli något där? Jag kunde inte sluta tänka på Zayn han va så perfekt på alla sätt. Nej!! Jag får inte tänka sådär. Han är ju känd det skulle aldrig funka och varför skulle han gilla mig? Jag slutade tänka på det och allihopa begav sig till Starbucks. Det kom fans till killarna så dom stannade och skrev autografer och jag och Emma gick i förväg och pratade lite.

- Det ser ut som det går bra för dig och Harry sa jag lite retsamt.
- Ge dig, sa hon och log lite.
- Du vet att Zayn tittar på dig helatiden. Jag tror han gillar dig!
- Jag och Zayn? Nej… sa jag och rodnade.
- What are you talking about girls? You don’t talk English. Hoppade Louis upp och sa.
- No it’s Swedish, sa Emma.
- Are you from Sweden?
- Yes.
- Awesome, sa han och gick och berättade för killarna.

Ikväll skulle Emma sova hos mig. När vi borstat tänderna och skulle gå och lägga oss knackade det på dörren och den öppnades. Niall kommer in och frågar om vi vill kolla på film med dom och det vill vi ju såklart så vi följer med ner till vardagsrummet. Jag fick sitta emellan Zayn och Liam. Bredvid Liam satt Louis. I ena fåtöljen satt Niall och i den andra så satt Harry. Liam gick fram och satt i filmen. Vi skulle kolla på love actually. Det va Harry som gett förslaget till den och det va okej för jag hade inte sett den. Emma hade varigt på toalätten och kom in i vardagsrummet och satt sig på golvet för att hon såg att det va fullt men då insisterade Harry på att hon skulle sitta i hans knä och han gav sig inte förens han fick ett ja. Så hon gick sig och satt i Harrys knä och han log. Vad glad jag blev för hennes skull för hon gillar värkligen Harry. Tänk att man kan lära känna fem killar på så kort tid, men dom är underbara. Jag kände hur tröttheten kom över mig och jag va så nära till att somna när Zayn lägger armen om mig. Jag känner att jag blir varm i hela kroppen och jag lutar mitt huvud mot hans axel och somnar.


FÖRLÅT för att det har varigt så DÅLIG uppdatering men jag hoppas ni fortsätter läsa. Stor kram Agnes :)


Förlåt igen för allt!!<3 :(

Hej allihopa. Jag är så ledsen att det inte kommit ett kapitlet på JÄTTE länge:( men so fort som vi uppdaterar så kommer jag lägga upp det på min twitter. Så hoppas att ni fortfarande är intresserade :)

Twitter: @AggiPersson

FÖRLÅT! :o

hej allihopa! förlåt för att vi inte har uppdaterat på länge!
men jag ska skriva nästa kapitel men jag har inte min dator hemma:(
men det kommer så fort som jag tar med min dator! Kram alla underbara läsare! Kram Agnes :)

Hej, förlåt..

Förlåt för dålig uppdatering men vi har mycket i skolan just nu, läxor, prov, mm..så vi hinner inte riktigt med allt. Men vi försöker så gott vi kan :) så så fort som vi har tid över så ska vi bärja på nästa kapitel. Hoppas att det är okej :)
 
KramKram :)
 
 

Up All Night - Kapitel 6

Tidigare:
Oj vad deras fans är duktiga på att kolla upp folk. Hur fick de reda på vad jag hette? Jag kollade lite till och såg att Emmas följare också hade höjts. Jag gick upp och satte på mig pyjamas och borstade tänderna och sen gick jag och la mig. Det hade varit en rätt lång dag idag och imorgon skulle Emma komma hit och kolla så allt va bra med mig och killarna sa att om jag ville så kunde vi kolla på film imorgon så jag fick vila och inte springa runt eller bada.
___________________________________________________________________________________________

 

         
 

Nästa morgon vaknade jag av att min mobil ringde. Jag kollade på dispayern och såg att det var Emma.
- Hej, sa jag med trött röst.
- Hej, gud förlåt väckte jag dig?
- Ja, men det gör inget.
- Okej bra. Hur är det med dig?
- Det är lite bättre men jag har fortfarande ont i huvudet
- Usch då. Kan jag komma över om en timme och se hur det är med dig?
Det märktes att Emma brydde sig, eller så ville hon bara träffa killarna.
- Visst, svarade jag.
Vi la på och strax efter knackade det på dörren in till mitt rum.
- Com in! Ropade jag och satte mig försiktigt upp i sängen.
Det var Simon som kom smygandes in i rummet
- Hi. How are you today? frågade han mig och satte sig på min sängkant.
- A little better, but my head still hurts.
- Oh okay. The boys want to see how you feel, is that okay?
Jag tvekade lite först men ändrade mig snabbt.
- Of course, sa jag med ett litet leende.
- Guys! You can come in here! Ropade han till killarna.
Jag hörde hur de sprang uppför trappan och såg sen att de kom in i mitt rum, en efter en.
- I go down and make breakfast while all of you talk. You guys maybe don´t want an old man here. Sa Simon och skrattade lite åt sig själv och gick ut ur mitt rum och ner till köket.
Killarna och jag skrattade också.
- Ehm..how do you feel today? frågade Zayn mig och satte sig på min sängkant där Simon tidigare hade suttit.
- I´m a little bit better but my head still hurts a bit.
- Oh, okay. Savarade han ledsamt och titta ner i marken.
- Zayn?
- Yes, sa han och titta in i mina ögon.
- You don´t have to be sorry, it was an accident. Sa jag och tittade in hans ögon, man skulle kunna drunkna i dem så fina som de är. 
- I know but I don´t want you to be hurt.
Jag log mot honom och han log tillbaka. Det kändes som att allt stannade, att det bara va vi.
- I think we leave you guys alone. Det var Niall som avbröt det härliga ögonblicket.
- Oh shut up, sa Zayn. Jag såg hur han rodnade lite och jag blev alldeles varm i hela kroppen.
Killarna skrattde och gick ut ur rummet.
- Sorry for that, sa han och titta tillbaka på mig igen.
- It´s okay, svarade jag och fnissade lite.
Vi satt och pratade fram till frukosten, det var riktigt trevligt faktiskt. Han va så snäll och gullig. Varje gång jag pratar med honom blir jag helt varm och jag får fjärilar i magen. "Nej nu får du ge dig Sara" Tänkte jag. "Du kan inte gilla honom, för det första så är han hur känd som helst, och för det andra så känner du honom knappt"

___________________________________________________________________________________________

Förlåt för kort kapitel :( Blir längre nästa gång! :) 
Och förlåt för missbildad bild (den på Zayns härliga ögon) den blev lite liten, försökte göra den så stor som det bara gick men den vägrade, så efter ett tag när jag försökt så försvann allt så jag vågade inte ändra igen sen :P 

Kommentera gärna vad ni tycker :) ha det bra, kram :)


Up All Night - Kapitel 5

Det blev tyst en stund, det var skönt för mitt huvud, men jag ville ändå att han skulle säga något, han verkar så gullig. Efter en stund avbryts tystanden.
- How are you? frågar han mig.
- Ehm..not so good, it really hurts in my head. Får jag ur mig lite tyst.
- Oh, okay. I..I´m so so sorry, säger han ledsamt och stryker mig lätt över kinden.
- It´s okay. Säger jag och ler svagt.
- No it´s not. 
Jag slår upp ögonen helt och nu ser jag vem det är.. det är ju.. HAN!


          

 

 Åå vad hetta han nu igen? Men Emma sa  vad han hette ju! Va det liam? Nej.  Jo just det Zayn, Zayn va det ju. Han va ju faktiskt lite söt eller han va riktigt söt och riktigt snygg, men det viktigaste var ju att han va så otroligt snäll mot mig.  Jag vaknar upp bland alla tankar av att han säger nått men jag hör inte för jag är så inne i allt.

 

- You are Zayn right? Säger jag lite osäkert.
- Yes, i did just tell you that. Säger han medans han skrattar lite.
- O sorry i didn’t hear you, sa jag medans jag kände att kinderna hettade till.
- Sorry for i did hurt you, sa han lite försiktigt.
- It’s okey.

 

Han log och vi satt och pratade en liten stund. Senare kom Simon in och pratade lite med oss och sen kom Emma och de andra killarna. Vi pratade rätt länge om allt tills en sköterska kom in och sa att jag skulle få åka hem idag men jag var tvungen och vila i minst 2 dagar. Jag kommer aldrig att klara att va hemma i 2 dagar. Fast de hade berättat att killarna skulle va kvar i 3 dagar till så jag hade ju något att göra hemma i alla fall, de är ju så snälla allihopa.

 

 

Jag klev in genom dörren och gick upp på mitt rum och la mig ner i sängen. Vi hade just lämnat av Emma hemma hos sig och vi skulle höras av imorgon. Jag tog upp min telefon och gick in på twitter och tittade lite. Jag hade fått många nya följare. Det va killarna och många av deras fans. Hur viste dom vem jag var? Sen såg jag ett foto på mig, Emma, Simon och killarna utanför sjukhuset. Oj vad deras fans är duktiga på att kolla upp folk. Hur fick de reda på vad jag hette? Jag kolade lite till och såg att Emmas följare också hade höjts. Jag gick upp och satt på mig pyjamas och borstade tänderna och sen gick jag och la mig. Det hade varigt en rätt lång dag idag och imorgon skulle Emma komma hit och kolla så allt va bra med mig och killarna sa att om jag ville så kunde vi kolla på film imorgon så jag fick vila och inte springa runt eller bada.


Förlåt för ett så kort kapitel! Hoppas ni gillar det men glöm inte och kommentera! :)

Kram!