Hej allihopa! om ni undrar varför vi haft en sådan lång paus så är det för att vi har så mycket att ta itu med i skolan. jag tillexempel har det extra jobbigt för att jag vill byta klass för jag inte trivs i min klass. det tar rätt mycket av min energi och sen har vi allt skolarbete. Eftersom jag blir stressad över att jag kanske inte får byta klass så kan jag inte konsentrera mig på lektionerna vilket leder till att jag hamnar efter så jag får ta med mig läxa hem. men vi ska försöka komma tillbaka så fort som möjligt! Hoppas att inte för många av er har lämmnat bloggen :( kramar till alla er som stannat kvar och kan kommentera! :) ♥ puss på er kram Agnes

Kommentarer
Sandra säger:

Har föll förståelse för att ni tagit paus :)
Kämpa på i skolan och hoppas allt löser sig!

2013-05-06 | 18:51:25
Bloggadress: http://munthernovell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback