Vi har ju saker och göra :$

Förlåt jag ska ta nig tid! Jag ska skriva nästa kapitel men jag har det jobbigt i skolan för jag är inte den smartaste Jäveln ;) jag har läxa till fredag i tyska så jag måste träna för jag fick ett D i tyskan och jag ska ha minst C! Så jag ska anstränga mig mer men jag ska försöka! Men sandra kan inte geller skriva för hon har 35 glosor till engelska tex och matte prov och so prov :/ Tack till er som kommenterar! Men jag tappar lusten an att skriva när vi får typ 4 kommentarer på ett kapitel:( och ibland är det samma person som skickar 2 gånger? PS: vi ser er ip adress vet ni;) kram Agnes!


Kommentarer
Isabell säger:

jag förstår det. :) ni kan ju ett länkbyte med en annan novellblogg som heter directionery.blogg.se det är jättebra och eran med. :) då kommer ni nog får med mer läsare. har mejlat er förresten :) kram! xx <3 har en bra dag :)

Svar: Okej tack för tipset! tack! Bra då ska vi läsa :) Kram! xx<3 Agnes
onedforever.blo.gg

2013-01-16 | 08:12:20
Isabell säger:

jag har skrivit några idéer om novellen där jag ska vara med i och spela huvudperson och blir tillsammans med Liam på mejlen! :) kram! xx

Svar: okej :) kram Agnes xx
onedforever.blo.gg

2013-01-16 | 19:03:29
Isabell säger:

kan ni kolla på det och svara på det? :) så jag vet att ni har fått det! :) kram xx

Svar: vi har sett det men vi kommer inte att svara för vi tar en liten paus nu för att fixa skolan och allt och vi har inte fixat slutet än :) xx kram Agnes x
onedforever.blo.gg

2013-01-16 | 20:45:13
Isabell säger:

ok, förstår det :) kram! xx

2013-01-21 | 12:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback